דפי נחיתה לקידום ברשת

מה זה "דף נחיתה"

בהגדרה: דף נחיתה הוא העמוד האינטרנטי שלכם ושאליו מגיע הגולש. הגדרה של דף נחיתה טוב ויעיל: עמוד אינטרנטי המעוצב ומנוסח נכון כך שמצליח לעמוד במטרות שהגדרתם: איסוף לידים, חיוג, רכישה וכד'.

להבדיל מעמוד הבית של אתר הבית שלכם, בו הגולש בוחר מה לקרוא, לאן לנווט, על מה להקליק וכד', לעמוד הנחיתה משימה ברורה (אחת!) שאתם מעוניינים שהגולש יבצע:

  • רכישה - לקנות את המוצר או את השרות שהעסק שלכם מציע

  • איסוף פרטי גולשים - דף נחיתה בו הגולש מתבקש להשאיר את פרטיו בכדי שתוכלו ליצור עימו קשר ולספק פרטים נוספים אודות השירות או המוצר שלכם.

  • רשימות תפוצה - איסוף כתובות דוא"ל של גולשים המתעניינים בשירותים ובמידע אותו אתם מספקים באמצעות דיוורים לאחר מכן ממנפים למכירות או להרחבת תנועת גולשים

  • חיוג ישיר אליכם - בדף נחיתה סלולרי מומלץ להוסיף לחצן חיוג כך שלגולש יהיה קל ליצור אתכם קשר מיידי

  • הגברת כמות הגולשים לאתר שלכם ע"י יצירת לינקים מהדף לעמודים רלבנטים באתר שלכם.

איך מודדים את יעילות דף הנחיתה

הפרמטר החשוב ביותר לבדיקת יעילות דף הנחיתה שלכם הוא - האם הוא עושה את מה שתם מצפים ממנו שיעשה.

אם רציתם שדף הנחיתה יאסוף את פרטי הגולשים - זה מה שהוא אמור לעשות.

אם רציתם שדף הנחיתה יבצע מכירות - בדקו האם אכן המכירות מבוצעות באמצעותו.

לרוב, דפי הנחיתה מקודמים ע"י מודעות בגוגל ו/או בפייסבוק תוך שימוש בביטויים ובמילות חיפוש רלבנטיות התואמות לתוכן הדף. כדאי לדעת שהתאמה בין ביטוי החיפוש לבין המודעה לבין דף הנחיתה, מגבירים משמעותית את הצלחתו של דף הנחיתה שלכם. בנוסף, התאמה מירבית תחסוך לכם משמעותית בהוצאות הפרסום ובתשלומים לגוגל וליתר מנועי החיפוש.

בדקו את היחס שבין העלות לתועלת של הדף/ החזר השקעה (ROI) - ככל שהיחס קטן יותר, כך אפקטיביות הדף שלכם יעילה יותר. כלומר, ככל שיחס ההמרה שבין הכניסות לדף לבין הרכישות שבאמצעותו טוב יותר - כך הדבר מעיד שהדף טוב יותר.

בשורה התחתונה: אם דף הנחיתה שלכם פוגע בול במטרה, הוא מעולה!

טיפים ליצירת דף נחיתה מנצח

  • בצעו מחקר מילים בגוגל על מנת להתאים בצורה האופטימלית את תוכן הדף לצרכים ולביטויי החיפוש של הקהל שלכם.

  • הגדירו מטרה אחת ספציפית לכל דף - מה הדף אמור לעשות עבורכם: למכור, לצרף גולשים לרשימות התפוצה, לאסוף לידים, להגביר תנועה וכן הלאה - רק מטרה אחת בכל דף.

  • טקסט - קצר, קולע ומפתה (טקסט שיווקי נכון וקצר יעשה את העבודה.

  • עיצוב - רצוי מאד שדף הנחיתה שלכם יותאם לקהל היעד, יכיל תמונות איכותיות, גרפיקה מתקדמת, פונט קריא ומותאם לסלולרי.

  • קריאה לפעולה - צרפו תמיד קריאה לפעולה המלווה בהבטחה, לדוגמא: מלאו את פרטיכם כאן ותוכלו ליהנות מהמבצע החם כבר עכשיו... חייגו עכשיו ותוכלו ליהנות ממתנה נוספת בחינם, וכן הלאה.

  • כפתור - הציבו בדף הנחיתה שלכם כפתור ועליו ציינו הנחיה ברורה: "שלח" "הזמן", "הצטרף עכשיו" וכד'.

רוצים שנבנה עבורכם דף נחיתה מנצח במחיר מפתיע?
השאירו פרטיכם כאן ונשמח לחזור אליכם עם מידע נוסף ודף שיעבוד עבורכם ברשת ללא הרף...

מבצעים לוהטים לקיץ חם

נצלו את המבצעים המטורפים שלנו

במיוחד עכשיו

השאירו פרטיכם כאן ונחזור אליכם בהקדם עם הצעות ומחירים סוף!
  • Grey Facebook Icon
  • Grey YouTube Icon

© 2016 כל הזכויות שמורות ל ThinkBig